trött, tråkig tisdag

sitter i skolan, har precis käkat lunch bestående i hemmagjord soppa. Hade föreläsning innan, hemsk var bara namnet av vad den var, men tror inte vi kommer att arbeta så mycket med just de jobbiga termerna sen vilker är tur. Väntar på att Chris ska komma till skolan så vi kan göra vår gruppuppgift som ska va klar på torsdag..känns som jag har lite koll på hur den ska göras men inte helt:S

Vädret va jättefint när jag lämnade lägenheten i morse, men nu e de riktigt molning o grått o trist :( hjälper inte till mot min trötthet som infunnit sig idag.. får försöka piggna till lite nu tror jag...:P

hörs när jag kommer hem, ska nog inom en second hand butik på vägen hem som ligger på söder..det sägs att den ska va bra..vill hitta ett par pumps o en snygg kavaj..o helst billigt :) ;)

see ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0