tummen upp

Nuså blev dagen o min skolsituation mycket bättre. Pluggade en hel del igår, läste o räknade uppgifter..de funkade bra o jag kände att de börjar sitta bättre o bättre :) kom till lektionen idag o fick visa på tavlan att jag kunde, läraren kunde tom mitt namn:P haha..går mot helgen med en mer skön o avslappnad känsla. Har dock inga planer alls vad jag ska göra.. de e ett av de få fel me sthlm, jag har inga nära vänner som har självklara planer till en inför helgen. men men, får kanske slänga iväg ett sms om en fika, aja vi får se... fredagskvällen kan ju alltid annars spenderas med ett 4timmar långt samtal me j:P HAHA, fatta va mamma o pappa blev oroliga att de hänt något..fick till slut ett sms av dem där de stod "EMME, RING HEM /pappa" Haha, jag skratta så mycket när jag läste de..Macke trodde bara att jag snackade med någon ny kille;)

när jag va ute o gick i förmiddes mötte jag (förmodligen om jag såg rätt) Sanna Bråding..satan va smal hon e asså..men vänta, sitter hon inte inne för något knarkgrejs?..aja, skit samma, tror de va hon iallafall.

ska nog in till stan imorrn en vända, kolla upp en väska o lite annat smått o gott...

om jag inte kommer åt en data ihelgen får ni allt vänta tills måndag, förhoppningsvis lite intressanta nyheter då.. :P :)

see ya later alligator <3

Kommentarer
Postat av: Samantha

vännerna kommer, oroa dig inte ;D



Okej, fast jag tkr GG va bäst i början. Nu går det mer utför bara, tyvärr. Därför är ja fast i Americas Next Top Model (ANTM) istället :P det är värt o titta på. Dessutom att det är en kille med; är spännande som fasen :P haha. sen är där en sån riktig hillbillytjej med, med värsta southern points of veiw

2008-09-11 @ 16:03:22
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0