Ny månad

Magen är mätt, kroppen o framförallt hjärnan e ganska trött o dataskärmen lyser liiite för starkt i ögonen för att det ska vara bekvämt. En segdragen eftermiddag med ett grupparbete, dvs massa diskussioner fram o tillbaka mellan människor som inte (än) vågar sätta ner foten o skrika ut vad de tycker. Men, vi svarade på alla frågor o har delat upp planeringen inför morgondagens muntliga redovisning inför klassen, känns inte alls nervöst, tack IB för allt ni lärt mig:P  Saknade min, Jonnas o Kittys diskussioner på IB, alla sa precis va de tyckte o allt flöt på så mkt smidigare o snabbare framförallt...Matte Eva ska tackas än en gång, idag kunde lilla jag briljera:P eftersom ingen annan visste vad ett absolut tal var o hur man skrev de;) HAHA!! :)  Ska försöka jobba undan den här jäkla uppgiften, läsa igenom allt o sen bara slappa..Eller man kanske ska gå ut o gå en sväng för att vakna till? Aja, får se hur jag gör..

Min enda skånekompis emma har övergett skeppet:S Hon flyttar till Götet istället o jag får aldrig mer ha en såndär spontan IB, skåne, matte fika igen:( de va roligt så länge de varade:D

Va duktig innan förresten..Kom hem, skrev handlarlapp, gick o handlade mat, kom hem o lagade den, har ätit den..de duktiga me allt detta e att jag lagade mat som räcker både till lunch o middag imorrn me:D Så nu slipper jag tänka på de, plus att jag sparar pengar:)

Nej, nu skriker vetenskapsteori boken på mig..Gillar inte alls denna uppgiften men får hoppas på de blir bättre o mer intressanta uppgifter sen! :)

HUJ- Looking back at me, I was nothing without you





Kommentarer
Postat av: Ullis

göteborg, det är rätta takter;) hehe. Men klart det är tråkigt för dig, men jag förstår henne;)

2008-09-02 @ 09:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0