yoggi, hemmagjord lingonsylt o musli!

MUMS säger jag bara, har hittat en ny favorit:) Står en skål me sådant framför mig nu. Ska iväg o skriva på kontrakt till lägenheten om en timme, kan slappa lite tills dess. Jag fick glänsa ännu mer idag på föreläsningen med Hans. Nu tackar jag mig själv för allt traggande med conditional probability o probability i sig (sannolikhet)..Kunde alla svar Hans ville ha idag på föreläsningen som absolut inte alla andra kunde. Som jag sagt innan, det ska va någon fördel med att ha läst IB. Vår gruppredovisning gick helt ok idag oxå:) Visst, de andra va lite halvnervösa de märktes men allt som allt gick det bra. Det är verkligen skönt att känna sig säker på sig själv när man pratar inför andra och att man gjort det många gånger förr, TACK IB o tack svenska Nils. Känns som jag tackar dem hela tiden men först NU märks de vilken nytta jag har av allt tråkigt och jobbigt IB arbete. :) Slapp även stå i en MMMMEEGGGAAA lång kö till datasupport grejor o så, riktigt nice..En liten fördel me att komma från Skåne de oxå:P :D

Ska göra lite matteuppgifter senare men för övrigt blir de en skönare kväll än igår, va så sjukt jäkla trött efter all diskussion. Kanske ska ge mig ut på springrunda me, får se, de hänger lite regn i luften tyvärr.

De klagas på att jag aldrig har några bilder, anledningen är att jag inte har någon kamera, får förhoppningsvis de när jag fyller år:) Om inte, så köper jag en själv så ni får ta del av Sthlm även i bildformat.

Ladda hem Itunes igår me så nu e de bara till att pumpa mig full med musik:)

I am strong enough to do this
No matter how large problems I come ahead, I always survive
That is my blessing to myself

HUJ- Grow deep down and you will always find me <3

Kommentarer
Postat av: Kitty

Varför var det en fördel med att vara skåning när det gällde datasupporten?

2008-09-06 @ 22:01:49
Postat av: Emme

För jag hade anmält mig på internet till min utbildning o då kunde man hämta ut lösenordet däro slippa stå i kö! :D

2008-09-24 @ 13:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0