Hemma

Jodå, hem kom jag efter många om och men. Började dagen med att försova mig lite, planerna funkade fortfarande men helt plötsligt blev det stressigt värre. Såklart så fanns där inga tågbiljetter igår så det fick bli bussfärd. Helt ok tills vi kom till utanför Kalmar, där la bussen av och vi fick stå en timme och vänta på ny. Till råga på allt så fick vi stå i en bilkö med anledning av Sweden Rock i Norje, blev väl försenade med sisådär totalt 1,5-2 timmar! :S Men men, väl hemma mötte jag föräldrarna med något förvånade blickar;) De hade inte väntat mig om man säger som så, men det byttes snabbt till leénden:)

Käk o slapp igår vilket var skönt, min svanskota orkade inte annat:( Idag blev det en snabb sväng i stan för att handla studentpresenter och ny bikini:) En ruskigt jobbig, varm, och snabb joggingtur har också avverkats (säg inget till någon men pappa vann idag, det har inte hänt på ett drygt år:P ) Ska duscha och sen göra vid mig för att cykla?! till kusinen i vinslöv och kolla på fotboll o käka där, mamma o pappa skulle ju roa sig på annat håll, HEJA SVERIGE! :D


Tänk Sam, ett helt jäkla år sen! Men underbart roligt vi hade:)

O just de, lyckades dissa och "plocka ner" ytterligare en telefonförsäljare idag:P börjar bli bra på att använda mina ekonomi skills nu;) Haha, hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Samantha

haha, ska du CYKLA till vinslöv?! hihi, dock är de nog bara kring en on halv mil skulle ja tro :) så de är rätt lagom :)



Ja, herremingud, snacka om nostalgikänslor jag hade igår när både kusinen och Johan sprang ut! :S Man ville va där, den dagen man sprang ut, och skrek för full hals och kropp höhö..

2009-06-06 @ 17:18:01
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0