Jobbstart

Måndag förmiddag och ensam i det stora huset i Fälöv, en märklig känsla men samtidigt känns det som alltid väldigt hemma. Har gjort vid mig och käkat frulle, ska nog slöa lite framför burken här och sen bege mig mot stan och sedan vidare till Åhus. Jobbet på spritan börjar idag och det blir två veckor skift först, börjar med kvällsskift denna veckan. Helgen har flugit förbi och kusinbesöket, springningen, cyklingen, Buzz-spelandet och maten har varit till stor belåtenhet:)

Att människor blir arga på varandra och att det ibland kan sluta med handgemäng kan jag till viss del förstå men därmed absolut inte acceptera. Men när slagen kommer helt oprovocerat på en helt oskyldig person, blir jag mörkrädd. Vart är vårt samhälle på väg och vad finns där egentligen som vi kan göra för att stoppa våldet och få folk att inse att det inte löser någonting?!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0