Long time ago

Nån vecka har passerat sen jag skrev sist och jobbet har fortsatt på samma goda, relativt enformiga men ändå roliga, underhållande och trevliga gemenskaps bana. Vädret har ju heller inte varit att klaga på den senaste veckan, synd bara att man jobbar och inte kan utnyttja dagens alla soltimmar. Jag passar på under eftermiddagarna för att försöka få lite färg i sommar iallafall. Dock sätter allergin stopp för mycket utetid just nu, det har varit grymt jobbigt många dagar nu och jag börja helt klart tröttna på kli i ögonen!

Har väl i princip tagit ett beslut i veckan om att försöka genomföra en svensk klassiker nästa år. Detta innebär att jag ska åka Vasaloppet, simma Vansbrosimmet, cykla Vätternrundan och springa Lidingöloppet under nästa år. Sjukt jobbiga saker allihop men jag vill ha en rejäl utmaning och känner att om jag ska ha tid till att träna så är det verkligen nu. Därmed har och kommer också träningsdosen (åtminstone i antal timmar) ökas på rejält från och med nu. Ska bli riktigt intressant att se hur snabbt man kan se resultat och hur mycket kroppen kan utvecklas:)

Btw, midsommarafton och dagen var mycket trevliga! :) Ikväll blir det utgång med gamla IB klasskompisar, ska bli en kanonkväll har jag bestämt;)

 
Vi ses ikväll på dansgolvet! ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0