Mitt i veckan

Planerna ändrades igår, jag åkte in till stan för att titta på studentkarnevalen. Många glada, fulla, roliga, bra utklädda, och enormt spritluktande studenter och kompisar träffade jag, OCH mästerfotografen som jag är så lyckades jag få skitbra bilder på typ alla:) Sedan vart de jobbet och gänget känns ännu bättre vilket jag tackar ödmjukast för, arbetskompisarna gör halva grejen på spritan! ;)

Har under morgonen kollat på en dokumentär om Beatles och John Lennon, jisses vad de va med om mycket. Har aldrig varit något fan av dem men där är ju helt klart en och annan bra låt!











Jag undrar en sak, vem fasen skickade ett sms till mig i fredes natt?! :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud i himlen, där är ju jag :P haha Hur är läget med dig en dag som denna? :)

2009-11-18 @ 09:52:11
URL: http://annnacecilia.blogg.se/
Postat av: Emme

Haha jepp där är du;) Jodå de e bra, lite allmänt hösttrött men ok för övrigt.. själv då?

2009-11-19 @ 19:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0