Såhär dagen efter

Måendet är faktiskt ok trots vinmängderna igår och inatt:P :) Hade så sjukt roligt med klasskompisarna med förfest, ett besök på en pub och sedan vidare till Café Opera för att dansa hela natten, tack tack för en oerhört trevlig afton och tidig morgon! :D Och tack för detta året, trots våra olikheter så har vi ganska kul ihop, t.o.m. läraren kunde ju absolut tänka sig att festa med oss;) Glömde ta bilder så jag får försöka kräva av andra som tog så får ni se senare.

Karin sov hos mig inatt för att sedan kunna köra direkt hem mot Kalmar för hennes del så nu är jag ensam och har diskat efter gårdagens förfest. Ätit "frukost" har jag också snart hunnit göra, sedan väntar packning, städning och eventuellt en promenix sen är väl kvällen här antar jag. Planerna är att åka hem imorrn för att hinna få helgen att landa lite innan jag börjar jobba på måndag, MEN ni som läser får inte säga till mamma o pappa att jag kommer imorrn, det ska bli en överraskning, de tror jag kommer på lördag;)

Tänk, vi har bara känt varandra i ett knappt år men oj vad mycket vi fått veta om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0