Sista natten i storstan

Idag har en fråga ältat sig fast i mitt huvud, "hur länge kan man vara  bakis egentligen och hur är det möjligt att bli mer bakis på eftermiddagen än när man vaknade?" ;) Måendet är bättre nu igen men det har gått i perioder under dagen:P Jaja, de e smällar man får ta när man leker rövare under nattens sista timmar. :) Det är nu ordentligt städat i hela lägenheten inklusive kylskåp och sånt tråkigt, vill ju inte komma upp till en lägenhet som är som en svinstia när jag hälsar på i sommar, promenixen gjorde gott för måendet innan, maten blev supergod, tänk vad man kan trolla med resterna man har kvar, och sist men inte minst så är allt jag ska ha med mig "hem" nerpackat och klart för avfärd imorrn bitti. Ska sikta på att va inne vid centralen till halv 9 snåret för att försöka hitta en så tidig sista minuten biljett som möjligt.


Hemmagjord potatissallad, kycklingfilé, turkisk yogurt och tacosås, mumma det säger jag bara!

Nu är ett av minst 3 år avklarade i sthlm, jag kan bara säga en sak: jag har lärt mig massor om mig själv, blivit tvungen att bli vuxen, och avslutningsvis även skaffat mig en vardag där jag trivs! :D

Hörs imorrn, då från skåne och lilla färlöv, herregud hur ska jag överleva i något så litet i flera månader när jag vant mig vid storstadsstressen?! ;)

<3

Kommentarer
Postat av: beeccsen

goooo Färlöv:D

2009-06-05 @ 13:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0