Tar en paus

Har insett att bloggandet inte är hälften så roligt eller givande nu när jag bor hemma. Antar att ni som läser detta också befinner sig i skåne och då är det lite lättare att hålla "normal" kontakt. Dagarna spenderas nere på spritan i Åhus med ett riktigt härligt jobbargäng som jag faktiskt stundtals har riktigt roligt ihop med! :) Kvällarna har hittills spenderats med mamma och pappa förutom studentkväll och natten då. Livet rullar "redan" på och det känns som om vardagen här nere nått mig igen, med blandade känslor. Klockan har vridits tillbaka ett år och sthlm känns jäkligt avlägset men ibland längtar jag dit och till mitt lilla kyffe, har nog hittat storstadslunket i mig:P

Med ett kamerabatteri som var slut så blev det inga bilder från i fredes:S Ska försöka tigga några av andra istället.

Just nu strömmar sommarlåtar ur högtalarna och favoriten just nu är helt klart "Papapappa" Haha, många som hatar denna men jag fullkomligt ÄLSKAR den! :D

Bloggandet kommer att fortsätta under sommaren dock med lite sämre uppdatering, men glöm inte bort min sida, kolla in här ibland vet jag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0