Tentaplugg = upptagen, hell yeah

Tvättade tidigt i morse, känns som en evighet sen vid detta laget;) Sedan skolan och sitta ute hela dan i solen och plugga, gick väl sisådär, lärde mig en del och lärde de andra en del också:P med brända axlar och en snygg? bonnabränna på ryggen lämnade jag skolan o begav mig hemåt för mat, nyladdning av pluggbatterier och sedan plugg nu ikväll. Kvällen har helt klart gjort läget lite bättre! Gött mos säger jag bara, den här jäkla tentan är stor, förstår stora delar dock blandas mycket ihop och en del glöms:S Imorrn ska de sista präntas in sen på onsdag smäller det.

Imorrnbitti väntar nog en promenix för att väcka hjärnan sen plugg och frulle. Ska sedan möta upp kusinen på centralen, hon ska ju spendera veckan i storstaden och kolla på Bruce. Tydligen behövde hon vägguidning och då står jag gärna till hands:)


Nu, mot sängen trots ljuset utomhus:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0