Working body busy mind

Sorry för bedrövlig uppdatering, jobb och studentfirande har kommit emellan. Kvällsskiftet är över för denna gång och jag ska stå ut med morgonskift i en vecka (kort vecka dock:)) för att sen köra på dagtid. Studenten i fredes firades både hemma hos Caroline och Becca. Mycket trevligt på båda ställena och mycket god mat och dricka också. Stan skulle såklart göras osäker och det började med en liten runda på Biljard för att dricka lite billig öl och några billiga shots. Träffade även mitt älskade kompisgäng plus en jäkla massa andra där:) Några av oss drog sedan vidare mot T-baren (studenternas ställe) och vi hoppades på att vakten kunde tro på att jag glömt mitt studentpas, vilket jag självklart inte hade något:P sagt och gjort så gjort så  gjorde han lyckligtvis det, tackar jag ödmjukast för eftersom regnet hällde ner just då! Sen att jag inte behövde betala något inträde gör ju inte utgången mindre lyckad;) Hade überroligt hela kvällen och allt blev verkligen så kul som planerat! :D

Gårdagen lite segare men ändå inte så farligt, följde med pappa till Flyinge för att hämta hem deras vattenspel vilket jag för övrigt tycker ser ut som ett mellanting mellan helikopterplatta och staty som står utanför ett museum, inget fattar något av den liknelsen men skit samma:P men men, det är ju deras grej så vill de ha den så får de väl de :P

Solhaga, apotektet, hem o käka o sen Åhus är vad som gäller för resterande delar av denna dag. Ska försöka få J att skjutsa mig till Åhus (ska bo där denna veckan pga extremt tidiga mornar), behöver nog ett litet prat med henne:)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0