Aldrig fucka upp

Intressant seminarium i förmiddes där mycket ränta och penningpolitik diskuterades. Det låter förmodligen inte särskilt upphetsande för er läsare men jag gillar ju ekonomi och det mesta vad det innebär, och ännu roligare är det när man faktiskt förstår vad  som kommer att hända när tidningarna skriver "räntan höjs/sänks". Stannade kvar och tjabbade en stund med klasskompisar som jag inte träffat på en vecka, behövdes en uppdatering. :) Lunch är äten för några timmar sen, disken är borta och ett kapitel till är läst i boken. Nu funderar jag på att gå ut och gå en promenad eller nått. 

Beyonce hade ju konsert här i sthlm igårkväll i globen, det är tjej som verkligen inspirerar mig. Hennes kropp är ju typ "to die for", inte det där supermala utan för normalt men snyggt som attan, sen hennes röst kan man ju inte heller klaga på, och valet av man är inte helt dumt det heller;) Nej, ska nog lyssna på nån låt av henne nu. 

Rubriken på inlägget har samma namn som boken jag läser nu, braaa bok:)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0