Allå allå emliga armen

Tisdagkväll och snart Onsdag, dagarna bara rullar iväg, synd bara att värmen här uppe i sthlm inte riktigt hänger med. Det har varit ganska kallt de senaste dagarna och våren som kom för några veckor sedan har avstannat, men som tur är försvinner den inte;) Jag har spenderat stora delar av dagen i skolan med att repetera lite gamla föreläsningar och börjat lite smått på vår redovisning som är på måndag. En timmes promenix runt Hammarbysjön har också hunnits med nu ikväll. Träningsvärken i benen satt dock i:P

Ahh, blev så glad när jag läste en artikel på K-stad bladets hemsida precis. I Surr-delen så stod det om Nadja som fått ett eget boende som en del av ett särskilt boende. Anledningen till min glädje är att jag vet vem Nadja är och har hjälpt henne en del av gymnasiet, jag tycker det är så roligt när människor med sämre förutsättningar får lyckas och känna att livet leker ibland:)

Om vädret tillåter ska delar av klassen till Grönan imorrn efter föreläsningen, men det ryktas tyvärr om regn så vi får se hur det blir!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0