Back again and only the finish left

Är då inne i stan igen efter skärgårdsvistelsen. Vädret igår var ostadigt som sören men varmt och soligt idiag, därför en bränna på min rygg och bringa:P Har gått/sprungit ca 3,5-4 mil denna helgen, ganska starkt jobbat tycker jag, har dock ätit rabarberpaj i mängder så de jämnade nog ut sig;)

Imorrn väntar redovisning som jag hoppas går smärtfritt och sedan ska det laddas och pluggas inför tentan som är nästa onsdag. Den sista för denna terminen och därför ska här läggas in en extra växel! Men som sagt, redovisning om arbetsmarknaden är vad som väntar först.

Inte mycket till ork övers ikväll, har varit uppe sen 7 så det blir nog en ganska tidig kväll:)

G night people!

Kommentarer
Postat av: Jenny

NU är jag på g, din bloggdesign är allmost klar ;) sidan har börjat fungera igen och det kliade i fingrarna... så jag fixar klart och sen visar jag dig :D

2009-05-25 @ 13:24:01
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0