Bra fredag

Lite skola i morse med lite plugg sedan begav jag mig mot city och affärerna, va helt enkelt på shoppinghumör och eftersom jag inte köpt något på länge så unnade jag mig det:) En klänning, vita skor och en randig tröja blev det:) Kommer bilder senare. Kom sedan hem ganska många timmar senare och käkade någon form av lunch/middag/mellanmål, får nog äta nått litet till ikväll annars trillar jag väl ihop;) Har badat lite precis och håller på att låta håret självtorka, ska nämligen förhoppningsvis ut ikväll med Karin. Rix Fm festival börjar ju idag här i sthlm och vi kommer förhoppningsvis in på Café Opera och efterfesten där:) om inget annat så kanske vi går nån annanstans. Jag hoppas på en bra kväll! :D

Toddeloo, kommer kanske ett inlägg från karins lägenhet senare, annars hörs vi imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0