Busy days

Ett plötsligt och inte särskilt välplanerat besök av bror min har ställt till det lite i min planering. Eftersom han ska va hos mig tills på söndag så måste jag helt ändra min pluggplaner. Ska dra en sväng till skolan strax och en sväng imorrn förmiddag också, men nu gäller det att vara effektiv och inte prata bort massa tid i skolan.

Gårdagskvällen spenderade vi på en pub på söder där vi kollade på Champions League finalen mellan Barca och Man. United. Det hela slutade med att Macke var arg efter en 2-0 förlust för United, dock tycker jag Barca var värdiga vinnare   sett till gårdagens match åtminstone.

Uppdatering får vi se hur det blir med, antar att ganska mycket tid kommer upptas av annat skoj. Alltid kul när man får besök, väntat som oväntat men tajmingen kunde varit aningens bättre, en vecka innan tenta är ingen optimal tid att komma till mig på:P :S Men men, det får gå bra helt enkelt.

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0