Dubbelkänslor, jepp helt rätt Sam

Ahh, e på shoppinghumör. Måste se till att hinna inom lite affärer som inte finns i K-stad innan jag åker härifrån. Har sett en hel del superfina sommarklänningar som jag gärna skulle vilja prova:)

Just de, mamma ringde mig innan idag. Hon och pappa är ju på Kreta en vecka nu, de passar verkligen på att resa nu när både jag och macke flyttat hemifrån. Inte för att jag haft någon tid till att resa på över 3 år men men;) Iallafall, hon ringde mig och sa "hör du?" mitt svar va "vad ska jag höra, det brusar lite i bakgrunden" Just precis det var vad jag skulle höra, havets brus, vågorna som slår mot stranden. Ahh, hon vet hur mycket jag älskar sol och bad och ville att jag skulle få känna känslan, blev nästan mer irriterad på att jag inte kunde följa med, att vår största tenta skulle va precis under denna veckan- TYPISKT!

Vet ni vad? mitt hår har ljusnat rejält här nu sista månaden:) Väx, bli rakt, och ljusare, snabbare snabbare snabbare!;)

Plugg, solning, mat, promenad och tv är vad som hunnits med idag!


Om en vecka sitter jag i detta uterum än en gång, märklig känsla de här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0