Ett molnigt men grönt Stockholm

Jisses vad värmen och solen som tittat fram den senaste veckan gjort mycket för naturen. Allt är så mycket grönare och ljusare nu, det märks verkligen att våren kommit på allvar. Idag tog nog i och för sig våren ledigt då det inte är någon sol i sikte, regnade till och med i morse. Fast jag misströstar inte alls faktiskt, regnet behövs, har ju inte regnat på nån månad eller nått, och sen får jag mindre störningsmoment i mitt plugg, ingen sol betyder inget balkongsittande:P Gillar dock mina bruna armar och mitt extremt fräkniga ansikte;)

Skola i morse, lite plugg i skolan, lunch och mer plugg här hemma, lite mer snart och sen träning:) Har även hunnit med att boka in ett massagebesök dock inte förrän nästa vecka. Men det är VÄLDIGT behövligt, mina axlar och min nacke mår inte bra! De behöver verkligen få sig en rejäl omgång;)


Underbar bild tagen i helgen. Älskar när man har två i princip likadana foto bredvid varandra med samma motiv men två helt olika fokus;) denna har en sådan tvilling;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0