Havregrynsgröt är mumma

Väskan är uppackad, mat inhandlad och håller på att ätas upp, kollat lite på pluggrejorna (ska kolla mer strax) och bilderna från helgen är även inlagda så här kommer en sammanfattning av min valborg och 1maj helg.

 Solbrända jag innan jag lämnade lägenheten.

under en promenad ute i solen där jag brände både nacke och ansikte ordentligt så togs det många naturkort, här kommer ett litet smakprov. Har helt enkelt kommit fram till att jag gillar att fotografera:)

     
   
Natur, hav, berg, gamla jordkällare, ahh landet är underbart! fast jag gillar stan också, hade nog inte velat vara längre ute vid skärgården, iallafall inte förrän det blir varmare så man kan bada och sola mer. well well, skola imorrn och duggaplugg:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0