Ibland är man bra knäpp

Haha, skrattar fortfarande för mig själv. Gick inom affärerna här bredvid när jag kom från skolan innan idag. Gick först in på Ica för att införskaffa ett Ica kort (för att komma in billigare på Grönan som blir imorrn istället) och passade då på att köpa billiga körsbärstomater och lite äpple. Gick sedan vidare till Willys för att kolla om de hade kvar någon billig juice. Passerade då grönsaksavdelningen och såg att de hade extrapris på körsbärstomater, Ah va bra tänkte jag, det är ju alltid gott (inte en tanke på att jag precis köpt ett halvt kilo i den andra affären). När jag sedan kom hem och packade upp det jag hade i väskan (ica sakerna) och willyspåsen såg jag hur tankspridd jag måste varit, jaja en tomatsallad får det nog bli imorrn;)



Karin ringde precis, tydligen ska jag hänga med henne och hennes jobbarkompisar ut på krogen ikväll. Mitt schema blev plötsligt ganska stressat men har hunnit med att käka mat precis, ska springa en sväng så fort magen tillåter det, sen vidgörning för utgång. Kan nån vänlig själ skänka mig lite pengar efter dessa sista veckorna, finns helt klart för många hål att stoppa pengarna i här uppe i storstaden!


Börjar ju bli blek igen:S var f'n e solen?! O fråga mig inte vad grimasen står för:P

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag tycker du är jätte snyggt solbränd =) lite smått avis, jag får väl gå o lägga mig i kärring grillen ikväll bara för de.

2009-05-25 @ 13:03:35
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0