Lovely träningsvärk i pissväder

Måndag idag igen då, va på halvbra humör igårkväll och enorm trötthet i morse gjorde inte saken bättre. Men, efter seminariumet hade jag vaknat och underhållande prat och att jävlas med folk fick mig plötsligt på bättre tankar. Har dock unnat mig (?) för ovanlighetens skull (?) att slappa i eftermiddag, dator med lite serietittning och dansa rundor i lägenheten till Eurovision låtar är verkligen skönt! Underbart träningspass där jag gav järnet gjorde dagen till en mycket trevlig måndag! :D

Tjänade ihop lite vuxenpoäng för någon dag sen som jag glömt att berätta. Det damp nämligen ner ett röstkuvert i brevlådan som är till Europavalet den 7 juni. Har ju inte tjänat ihop poängen än men det känns ändå som om man fått lite mer ansvar och makt, MEN där finns ju alltid ett men, jag har ingen aning om vad de olika partierna står för och därför inte vad eller vilka jag vill rösta på. Jag vill väldigt gärna utnyttja min makt men känner samtidigt att jag inte vill rösta på något som jag inte står för, så nu återstår valet, sätta mig in i situationen eller strunta helt i det. Svårt val!


Fyrar av en fin vårblommebild trots det tråkigt gråa vädret utanför fönstret!

<3

Kommentarer
Postat av: beeccsen

Måste man rösta? jag fattar liksom nada! :P

<3

2009-05-19 @ 08:13:50
Postat av: Emma

Rösta! Det är alldeles för viktigt för att strunta i. Rösta blankt om du inte orkar sätta dig in i det. Men rösta måste du! Annars skäller jag på dig när vi väl ses i sommar! :P

2009-05-19 @ 12:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0