Motivationsbrist

Har verkligen inte varit peppad alls att plugga de senaste veckorna, jag har plågat mig själv med att  läsa ändå, men nu tryter det ordentligt, jag känner att jag bara gör det som måste göras och inget mer. När jag idag hade gått igenom alla föreläsningar och gamla duggor så stack jag från skolan så fort jag kunde. Förhoppningsvis så hittar jag lite glöd till senare idag så jag kan skumma igenom allt en gång till, sen efter duggan imorrn så längtar jag bara tills Ullis och Håkan kommer på torsdag så jag får lite ny energi:)

Just de, har ni läst den omtalade artiklen där de säger att frukt orsakar fetma. Det börjar bli en bisarr debatt angående vikt och hälsa, och det mest komiska är att ju mer de pratar om det, ju fler upptäckter som görs, desto fetare blir vi, tragiskt men sant.

toddeloo så länge

Kommentarer
Postat av: Ullis

mindre än två dagar kvar : ), ringer dig i morgon. ja det är en konstig debatt, jag säger bara detta. Träning, mat och lite gottgott i bland. Man måste leva livet ;)

2009-05-05 @ 17:34:32
URL: http://yourluckk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0