Nöjd med dagens resultat

Kvällen är här och jag har hunnit med ungefär allt det jag tänkte jag skulle göra idag vilket känns skönt. Jag har solat, pluggat en del, kollat på sthlm maraton och bestämt mig för att springa det nästa år, sprungit 1 mil, badat, lagat och käkat mat. Nu sitter jag framför Robinson finalen och hoppas innerligt på att Jarmo vinner, hade helst sett att Anna vann men hon föll ju mållinjen:S

Blev som sagt grymt inspirerad av maratontittandet idag och känner att jag vill prova att satsa på det. Den där svenska klassikern hägrar ju i mitt bakhuvud men det är ganska stor skillnad träningsmässigt på en mara och en klassiker, vet dock att jag måste börja träna i tid, dels för att jag vill nå ett hyfsat resultat men mest för att mitt knä ska orka med en ökad belastning.

Sommartecken har jag i köket i form av syrener, luktar och ser somrigt ut:)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0