Ny vecka- sista veckan- konstigt

Måndag idag igen, och denna dan är snart också förbi. Är nu inne i sista "vanliga" skolveckan eftersom det är tenta nästa Onsdag. Det känns helt klart mycket skumt att detta året snart är slut och att jag ska flytta hem till skåne i ett par månader, vet inte riktigt om jag ser fram emot det eller om jag är lite rädd; rädd för att jag tycker det blir jobbigt i längden, rädd för att jag blir hemmastadd igen, rädd för att det ska bli jobbigt att lämna  i höst igen.

Vår redovisning idag gick bra och sista inlämningsuppgiften är också gjord så nu kan jag börja fokusera ordentligt på tentaplugg. Har varit och tränat på mitt vanliga pass på måndagar, var dock det sista för terminen vilket är väääääldigt synd eftersom jag älskar just detta pass, men men, får hoppas det blir ett bra till hösten med.

Måste denna vecka tömma alla känsliga matvaror i skafferi, kyl och frys. Konstaterade idag att det förmodligen blir mycket kyckling och broccoli för min del;) Aja, jag gillar ju maten så det blir bara att använda sin fantasi för att hitta på olika rätter.

Inga nya bilder att visa så vi kör neutralt idag:P

<3

Kommentarer
Postat av: Beccssen

Du kommer hem till mig :)<3

2009-05-25 @ 21:19:25
URL: http://beeccaaa.webblogg.se/
Postat av: Emma

Tjo! Låter som vi har ett par ganska lika veckor framför oss: har också tenta på onsdag, och en jäkla massa kyckling och broccoli i frysen att äta upp! Haha. När kommer du till Skåne? Kram!

2009-05-25 @ 21:35:53
Postat av: Anonym

Tjo! Låter som vi har ett par ganska lika veckor framför oss: har också tenta på onsdag, och en jäkla massa kyckling och broccoli i frysen att äta upp! Haha. När kommer du till Skåne? Kram!

2009-05-25 @ 21:36:46
Postat av: Emma

Tjo! Låter som vi har ett par ganska lika veckor framför oss: har också tenta på onsdag, och en jäkla massa kyckling och broccoli i frysen att äta upp! Haha. När kommer du till Skåne? Kram!

2009-05-25 @ 21:37:26
Postat av: Emme

Hehe intressant sammanträffande;) jag kommer till skåne nästa helg vet dock inte vilken dag än så länge. Kram!

2009-05-25 @ 22:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0