Of all the words you said- these won't leave my head

Ahh, jag blir så arg, min hy vill verkligen inte som jag vill för tillfället. En massa finnar har dykt upp och de verkar som om de svärmar sig i små grupper, har t.o.m. fått en mitt på halsen. Jag undrar vad det kan bero på, är ju inte sådär jättestressad, eller iallafall inte som under IB tiden fast då levde ju min hy ett eget liv så, så illa är det inte än.. O sen till råga på detta så har jag haft ett munsår nu i snart 2 veckor, eller det kom ett nytt i söndes när det första precis gått väck:S ahh, jäkla sol som utlöser skiten! :(

Annars har det varit skola hela långa jäkla dan, från 9 till halv 7, får hoppas att lite nytt har satt sig:) Imorrn väntar sista seminariumet och sen tentaplugg på eftermiddagen.

Springrunda och mat gjord till imorgon är precis avklarat, sista vardagsveckan rullar på i ett rysligans tempo.

O du ullis, Halo har gått i blivit min favvolåt för tillfället. Roberts Ipod har gått varm de senaste dagarna och han börjar snart bli trött på mina låtval:P aja, underbart att någon annan än jag äntligen förstått vilken musiksmak man SKA ha;) Och om någon vänlig själ har låten "log at 25" med Christian Kjellvander på lager så tar jag ytterst tacksamt emot den:)


Tänk, det är snart ett halvt år sedan denna raket avfyrades, vart tar tiden vägen?

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter inget vidare! Hoppas de lugnar ner sig lite snart..

2009-05-27 @ 17:40:08
URL: http://beeingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0