Onödiga slagsmål

Blev ingen uppdatering igårkväll, var för trött och hade helt enkelt för mycket att hinna med. Tränade ju som sagt och sprang lite extra oxå så det drog ut på tiden, jisses vad intervallträning är jobbigt och särskilt med blåsa på stortån;) Kom sen hem och röjde undan det sista i lägenheten så att Ullis o Håkan inte får en chock av dammtussar när de kommer om en drygt en timme:P Varit i skolan och käkat har jag precis hunnit med, beger mig snart inåt centralen för att möta upp skåningarna. 

Var med om en lite otäck sak igårkväll på bussen hem från träningen. En kille (som jag för övrigt tyckte verkade mysko redan när vi hoppade på) och ett gäng andra killar började helt plötsligt skrika åt varandra, och även puckla på och slå varann. Som tur var så va vi inte så långt hemifrån lägenheten så jag hoppade av där, ville absolut inte hamna mellan slagskämparna. Det är det värsta med bråk mellan personer man inte känner, man har liksom ingen aning om vad de kommer att göra eller om de helt plötsligt tycker att jag står ivägen eller nått:S Nej, sånt drar jag mig så långt ifrån som möjligt, slagsmål löser ingenting!

Uppdateringen kanske blir lite si och så fram till söndag nu, antar att U och H kommer ta upp ganska mycket av min tid;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0