Rädsla, förvåning, frustration, förståelse?

Här skriver man världens mest framfusiga inlägg och vilken reaktion får man? Ingen, än så länge iallafall, kan undra om det har att göra med någon av rubrikens känslor att göra?! Jaja, jag tror jag vet vilka som läser min älskade blogg (de flesta iaf) och vet också hyfsat vad ni tycker om mig och mitt tänkande;)

Lång promenix ikväll och Eurovision tittande nu. Imorrn blir de skola, MASSAGE och sen får jag se:) ahh min nacke, mina axlar och min rygg behöver detta!

Bli inte rädd för mig och vad jag skrev i föregående inlägg, jepp jag har bra självförtroende och är stolt över det, det är det som gjort att jag är där jag är idag! Jag är fortfarande gamla vanliga Emme som älskar er alla!

<3

Kommentarer
Postat av: Linda (kusin)

Kommentarer vill du ha, så varsågod!!



Kör på Emelie! Sååå häftigt att man vågar tro på sig själv så som du gör. Du ska vara stolt över dig själv!! Ta det bara lugnt, pressa dig inte hårdare än vad du klarar av. Känns det inte bra, så sakta ner, tro mig... Annars får man det i nacken, det är bara så, man är ju trots allt bara människa!! Go Emelie, go!!

Kram!!!

2009-05-13 @ 08:57:10
Postat av: Samantha

Den som tiger, samtycker :D :P

2009-05-13 @ 11:50:54
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0