Shoppingdag

Dagen har spenderats på stan med Ullis och Håkan där vi hittade både jackor, skor, tröjor, byxor som va snygga men bara lite av det köptes;) Ska ut på en egen shoppingdag nån gång nästa vecka då det verkligen ska handlas:P Måste dock bara bestämma mig för vad av allt! Nu sitter vi här trötta i soffan och försöker återfå lite krafter, fötterna säger egentligen nej men det blir en liten Pub utgång ikväll:) Man får ju passa på, det är ju inte varje dag två av de bästa skåningarna som finns befinner sig i den stora staden. :D

En helt annan sak, duggan gick nog ganska bra ändå, om jag kommer ihåg rätt vad jag svarat då förstås:P Jag kanske inte ska plugga så mycket ändå inför prov etc;) eller nej, det skulle jag aldrig våga!

Vila, mat, vidgörning, utgång!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0