Smärta väntas

Det blev inte riktigt som planerat igår. Karins jobb och häst tog för lång tid så vi skippade utgången och jag fick en lugn hemmakväll vid tv:n istället vilket var ganska skönt ändå, kände efter ett tag att jag var trött så jag somnade tidigt:) Detta medförde en tidig uppgång idag med lite frukost framför tv:n. Ska käka en tidig lunch för att sedan bege mig mot smärt-stället:P skämt o sido, jag ska på vaxning idag, har aldrig gjort det på salong tidigre och förväntar mig en grym smärta;P haha, och jag utsätter mig själv för detta?! saken är den att jag inte orkar raka hela jäkla tiden, så jag hoppas detta blir ett bra resultat som håller lääääänge;) Hon kan ju gärna få rycka bort hårsäckarna helt:P

Schlagerkväll ikväll med en del tjejer från klassen är vad som väntar, men det pratar jag mer om sen!

Har ju inte lagt in nån bild sen förra helgen när U och H va här, här kommer iaf några!


Såhär ser min och ullis vänskap ut:P sittandes framför varsin dator med Håkan uttråkad bredvid;)

Såhär glad var då;)


Men hon e rätt söt ändå?! ;) Och nej ullis, du kan inte klaga på den überfina bilden, du har själv tagit den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0