Tråkig helg med superbra väder

Då var det lördag igen och endast en vecka kvar i sthlm. Innan dess ska en stor, jobbig, och svår tenta skrivas. Har pluggat hela veckan och pluggar även mycket nu i helgen. Jag förstår stora delar men problemet är att komma ihåg allt, så jäkla många olika formler och regler. Macke skulle ju egentligen stannat tills imorrn men eftersom jag har ganska mycket att stå i, och ingen av oss orkade gå ut igårkväll så begav han sig mot skåneland efter att vi käkat igårkväll.

Sommaren är här och jag har solat en del, men nu har solen försvunnit från balkongen så jag gick in för att kolla på Stockholm Maraton på tv och plugga parallellt, Ska väl sätta mig därute sen för att plugga lite mer. En springrunda ska hinnas med ikväll när det svalnat (superpeppad efter maratontittandet) :) Med solen har nog ytterligare ett munsår kommit, tycker det sticker lite mycket på andra sidan läppen där jag inte har något sår (än).

Just de, jag och macke va o kollade på sthlmsderbyt i fotboll mellan AIK och Hammarby i torsdags, regnade gjorde det, men det stoppade inte alla (galna, idiotiska, omogna) supportrar från att skrika, putta, bråka och slå på varandra. Matchen var helt ok trots vädret men skräcken innan vi ens kom dit var inte så trevlig. Tack för att kusinen och hennes poliskompisar finns!

O Jenny, vet inte om jag skulle meddela dig något om designen, men du får gärna göra vid den och visa mig ett exempel sen:)

Kommentarer
Postat av: jojo

Inte kul när det blir bråk på läktaren.. Hoppas ni fick ut ngt av matchen trots allt.. Åker du till Skåne, är det sommarlov om en vecka?! Fy fan vad skönt! Längtar helt sjukt mycket att få komma "hem", har varit en tung period. Men jag får så snällt vänta till vecka 30. Sköt om dig!! Kram från Norr

2009-05-30 @ 15:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0