Typiskt söndagskvälls mående

Är trött och sleten i hela kroppen, dels sömntrött men också fysiskt trött, har gått många meter idag. Plugget blev gjort hemma hos Carro i solen, promenad hem till Karin och sen från slussen och hem för min del. Konstig mat har lagats i form av tomatsoppa med morot i och nudlar till det, gott men märklig kombo:P J-lo har ju varit ute på vift  i landet i helgen och ville ha underhållning på tåget hem så jag fick stå till tjänst, whenever wherever! Nu slapp och förmodligen prat med föräldrarna där hemma som haft en händelserik helg med golftävlingar och invigningsfester.

Det märks verkligen att antalet ljusa timmar per dygn ökar, det blir ju aldrig mörkt och sen blir det ljust jättetidigt. Inte för att jag varit uppe vid soluppgången innan, men inatt/morse när jag åkte hem från stan så ljusnade det, helt sjukt ljust va de, kändes supermärkligt. Nästan som under K-stad dagarna då man tar nattbussen hem och funderar på att kanske inte gå att  lägga sig;)

Iaf, här kommer bildbevis på hur ljust det var!




sov gott på er, imorrn väntar ännu ett seminarium!

Kommentarer
Postat av: Linda (kusin)

Vilken "nattsuddare" du är Emelie!! Här gäller det att ta vara på varenda minuts sömn som går!!

Hoppas allt är bra med dig! Kram Linda

2009-05-18 @ 11:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0