Mitt hem? Nummer 2 iallafall!

Måndagen den 11maj! Ullis och Stoffe fyller 20 idag, grattis på er! :) Sitter i min ensamhet i lägenheten och pluggar, har läst ett kapitel i boken, ska börja förbereda mig inför tentan redan nu!? Jaja, har man inget annat att göra så kan man ju lika gärna plugga. Blir snart till att springa ner en vända i tvättstugan också, ser jag dock inte fram emot, tvätta är tråkigt! Kaffe är för övrigt en livsviktig dryck, gott, uppiggande, och framförallt underbart beroende framkallande;)

Sitter här och läser bloggar (för ovanlighetens skull, NOT) och blev plötsligt påmind om ett underbart inlägg av en underbar person, God bless the power of friendship!

"hur jag än vrider och vänder på det så inser man att de vänner som man håller om är även de vänner man verkligen litar på. Jag har många bra vänner men endast en bästa vän, och så har det varit sen jag gick i 6:an säkerligen. För med henne kan man vara hur man vill, och hon känner likadant det vet jag. Även om vi inte beter oss som bästakompisar så är vi det, för vi behöver inte snacka med varandra varje dag, eller göra allt som bästisar gör. Ska jag vara ärlig vet jag inte vad bästisar gör, HAHA.
Nej, för mig räcker det med respekt för varandra och det har vi."

Lunch, tvätta, läsa, träna! Uppdateringen senare!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Den personen måste vara något speciellt ;) haha

2009-05-11 @ 15:39:53
URL: http://yourluckk.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hihi, du skulle bara veta!?

2009-05-11 @ 15:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0