Hes

Smärtan var inte så farlig, den är ju  bara temporär;) Spenderade som sagt kvällen hos en tjej i klassen där vi drack lite vin, tittade på Eurovision och pratade lite, en trevlig kväll helt klart:) Eftersom utgången uteblev i fredes så ville både jag och Karin ut igår, sagt och gjort så gick vi ut. Stannade på söder på ett ställe vi varit på innan och de va riktigt nice. Lite ovanlig musikstil som spelades men den tilltalade mig! :) Inte sån musik som man hör ute på klubbar i vanliga fall. Hade dock ett problem under kvällen och det stavas min klänning. Fin, skön, och allt sånt va den, men eftersom den består av massa fransar som är formade som öglor så jag fastnade i allt och alla hela kvällen:P Det utbyttes många kommentarer som ibland var lite komiska, att man fastnar i någon kan tydligen misstolkas;) Det hela slutade med att jag stod i ett hörn för att inte röra någon:S :P

Dagen idag består i att åka till skolan vid 3 för att göra lite inlämningsuppgifter med Carro och Karin, innan dess, Robinson reprisen och liten koll här på datorn.

Ps: att leka med kameran när man inte är nykter klockan 4 en söndagsmorgon e ganska kul:) ds





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0