Awfully tired

Är ganska jättetrött just nu, har varit relativt pigg innan idag, men nu spred nog Jogn Blund lite av sin sand i mina ögon. Skolan är avklarad för dan och vi har lämnat in vår komplettering. Kom hem för några timmar sen och har hunnit äta och uppdatera mig på internetet, nu väntar jag på kaffet i hopp om att det ska få mig att orka fortsätta läsa i boken.

Fick förrsten ett ryck innan angående min lunch;) Blev förträffligt sugen på korv i bröd och risgrynsgröt samtidigt, sagt och gjort, så fick det bli! :) Mums mums och visst är det härligt när man kan bestämma helt själv vad man ska äta, utan några konstiga kommentarer ( möjligtvis i skriftform här men nu har jag ju redan ätit;)). Och alla ni risgrynsgröt älskare där ute (som jag) förstår nog mig till fullo! :)

Grannen under mig spelar som vanligt (varje eftermiddag) megahög och kraftfull musik, hör dock inte vilken låt;)

Träning ikväll och ingen uppdatering efter det!

<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha visst är de underbart.

Ikväll åt jag scones och drack te till kvällsmat.

Dock ska väl tilläggas att jag ätit en ordentlig portion både mat och mellanmål på jobbet så någon "riktig" middag behövdes inte :)

Men de är underbart att man får bestämma själv :D

2009-11-17 @ 20:54:06
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0