Battlefield

Oh yes, jag har äntligen hittat/kommit på vad låten som spelas på tisdagspasset heter och vem som gör den, Jordin Sparks med Battlefield. Hittar dock än så länge inte samma version som på passet men nu vet jag iallafall vilken det är:) Full rulle i skolan just nu, föreläsningar, övningar, dataövningar och inlämningsuppgifter, och sen tenta om en vecka på de! 

Experimenterade lite idag med maten, hade färska rödbetor i kylen och hade tänkt koka dem (supergott är det). Sagt och gjort så koktes de, jag började samtidigt fräsa lök, svamp och köttfärs och när rödbetorna va klara så hackade jag dem och la ner dem i fräset, lite salt peppar en nypa socker och en halv pressad lime på de, SMAKSENSATION! ;) Glömde dock ta foto på de och nu ligger det i trista matlådor:P 

Träningsfritt idag efter 3 dagars hårdträning i rad, rycker dock lite i benen men nej jag ska sitta helt stilla ikväll:) 

Börjar ladda mentalt inför helgen då besök väntas, lär nog behövas en del energi till att gå i affärer:P

<3

   

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det kan du räkna med att det gör!!!!!!

2009-11-25 @ 20:56:13
Postat av: milo

Aj det ser ut som att bli en dyr helg med mycket shopping? Ni behöver kanske köpa bekväma skor?

2009-11-29 @ 10:42:11
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0