Busväder


(verkligheten är inte riktigt så vit som bilden men ni fattar:p)

Ahh pi katten, riktigt busväder ute just nu, blåser och snöblandat regn faller från den extremt grå himlen:S Blä säger jag bara, visst snö är ljust, fint och mysigt men inte så tidigt som den 5 november! Det kan gärna få vänta nån månad till eftersom jag vet att det med stor sannolikhet kan bli en lång vinter här uppe om man jämför med skåne. Jaja, på med en extra tröja och dra upp huvan på jackan o spring till bussen;)

Har för övrigt varit uppe sen halv 7 för att vara redo att ta emot en köksfläktuppsättare halv 8, visade sig dock att han bara kollade måtten och skulle återkomam senare idag, ahh vadå onödigt att gå upp tidigt?! Fast iofs, jag har hunnit plugga en del och förstå lite mer till uppgiften, GILLAS! O btw, jag klarade omtentan med marginal! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0