Faether BR

Jag fick julkatalogen från Faether Br (stavning?) igår och blev lite nostalgisk. Alltid när jag va liten så tittade jag i den när jag skrev min önskelista. Allt var ju så mycket lättare när man va liten, man visste exakt vad man ville ha och det fanns bara ett par affärer som innehöll allt nämligen LEKSAKER! Idag är det en helt annan sak, dels så har man ju typ allt redan, och det finns inte bara några affärer, nej det finns tusentals som måste tittas igenom innan man kan få inspiration och möjlighet att bestämma sig, vilket i-landsproblem;)

Ledig från skolan idag och inlämningsuppgiften är redan inlämnad så jag kan i princip göra vad jag vill:) Försöker få tag på farfar för att få promenadsällskap och eventuell lunch eller kanske middag ikväll (jag snyltar inte alls:P). Eventuellt ett kanonpass ikväll på Friskis men annars vet jag inte, tiden får utvisa helt enkelt.

3 veckor exakt idag till jag åker hem för att träffa familj, släkt, vänner och DIG. Fest ska anordnas och jag längtar i massor, ska bli sååååå kul!

Den beryktade pannkakspizzan;) ett tortillabröd med ost och skinka på, in i mikron i nån minut, sen NJUT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0