Fredagsäventyr

Ledig dag idag och jag hade bestämt mig för att ta en helt pluggfri dag:) Därför begav jag mig iväg på äventyr, eller shoppingtur snarare. Det blev Kungens kurva där bland annat Ikea och Rusta finns. Ett pit-stop på Ikea för toabesök, fika, och påskläminköp. O fikan sen då, pannkakor med grädde och blåbärssylt (MUMMA!). Sedan var det dags för Rusta, där spikmatta (billig version), adventsljusstake (superbillig) och sötmandlar (überbilliga) införskaffades, ni kanske har förstått varför jag gjorde denna lilla tripp, pga billiga priser just denna veckan! :) Bilder på allt kommer imorrn!

En springrunda i kylan och mökret nu ikväll fick det bli istället för Friskis, orkade inte åka genom halva st an för att träna. Självklart poliskusin i norr, så hade jag reflexväst och mina springbyxor med reflexer på mig! :) Nu, fruktsallad och Idol, en lugn och skön fredagskväll, imorrn blir det vildare! :)




Fuskpälsvästen åkte på idag med stickad svart kofta, jeans och mina svarta stövlar till, vadå stureplanskänsla;)

<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Shiiiiit vilken snygging. :)

2009-11-14 @ 10:07:04
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0