Frustrerad

Uppe ganska tidigt idag också (gick upp vid 8) trots att jag är ledig. Ville försöka få en bild av vad vi skulle gör ai uppgiften som ska in på fredag men det gick ju åt pipsvängen. Kan inte förstå vad vi ska göra eller förstår gör jag men jag vet inte hur vi ska komma dit??? Alltså har morgonen blivit ganska slapp, har liksom inget jag kan göra skolväg:S

Det blir snart tidig lunch i form av resterna från soppan, MUMMA! :) det kan jag ju glädja mig åt för tillfället när inte skolan går som jag vill.

Träningen igår blev superbra om man bortser från en sak. Smärtan i knäet som jag känner varje gång jag gör ett knäböj, utfall eller typ böjer knäet mer än 30 grader:( måste kolla upp det nu känner jag, vill ju inte dra på mig någon långvarig knäskada! Så jag får väl slänga iväg ett samtal till en läkare eller nått, vem f*n ringer man egentligen?

hörs ikväl,

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0