Harder than expected

Söndag idag och det har varit den lugnaste söndagen på bra länge. Eller lugn och lugn, jag har varit igång sen 8 tiden och hunnit med en hel del redan:) Jobbigt avsked i morse (mycket värre än jag anat) avslutades med en promenad från t-centralen till slussen för att skingra tankarna lite. Väl hemma så snackade jag med mamma och pappa, har städat lägenheten, bytt sängkläder, röjt undan, kokat min älskade grönsaksoppa som för visso ser ut som barnmat men som smakar MUMMA!

Tentan i fredes känns ok, nu väntar jag bara på resultatet från båda min tentor. Maskeraden på kvällen blev ju bra trots allt, jag o Karins fantasi tog oss till att vara sol och måne, guldig och silvriga sådana;) Dock var det något annat som stoppade min glädjekänsla, mitt bakhuvud. Har aldrig haft en sån huvudvärk tidigare, det bara måste vara alla spänningar som släppte efter den senaste månaden! Jag lyckades med nöd och näppe ta mig hem, och landade hårt i sängen. En MYCKET lugn lördag med massa mys som avslutades med god taco och fruktsallad:)

Träning ikväll och sen blir det ny kursstart imorrn i skolan, hello vardag igen.


Soppans ingredienser, pepparrotsosten är pricken över i:et, tro´t eller ej



Koka koka, och sedan mixas ihop därav barnmatskänslan, men ack så gott!:)

  

Städsaker, nybäddad säng (bara en kudde:S) och megagod fruktsallad! :)

<3


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag vet hur det är emme! Samma väntar mig om några timmar, men snart ska du hem igen, det går fort tills ni träffas igen:) Jag vet, det går skit bra bara man vill :)



2009-11-01 @ 15:09:57
Postat av: becca

naaw :(

2009-11-01 @ 22:04:47
URL: http://beecccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0