Ibland är livet ganska bra ändå

Tidag o denna Tisdag. Jag brukar ju avsky tidagar men inte idag inte. Anledningar: Jag hänger med och förstår än så länge allt och är med bra läsmässigt oxå så det känns bra, jag fick även tillbaka min tenta, ett c blev det och därför blir det ett c i betyg på hela helveteskursen, och jag har också blivit erbjuden att hyra lägenheten jag har nu i ett halvår till. Som grädde på moset så ska jag bege mig iväg på ett überbra träningspass, en MYCKET BRA TISDAG!

Har käkat lite typisk studentmat (ärtsoppa med äggmacka, vilket jag för övrigt älskar) och uppdaterar mig nu på internet. Funderade innan på hur vuxen jag egentligen är, och hur andra uppfattar mig, kommer kanske ett inlägg om det imorrn; många tankar väcktes nämligen.

Pratade med storebror en stund innan, hittade en bild på oss tagen på ett av stoppen på kryssningen, det sägs att vi är lika;)


Vi befinner oss 1500meter över havet, vår båt ligger där nere i viken!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0