Jag ska bara

  
Bilden till höger visar vad jag lyckades göra för nån timme sen, tappa ut hela spagettipaketet på golvet, plockepinn for real;) Lunch blidde det och massa rester över, nice:)

Igårkväll blev det en springrunda som sagt, i mörker och regn (uppehåll hela dan men såklart när jag begav mig ut så regnade det:S)

  Ser extremt taggad ut på dessa bilder men jag tror det är i egenskap att vara linslus:P when a camera's around, put a smile on your face! :) ser ni, reflexväst på!(som om det går att missa eftersom hela bilden blänker pga det;)) duktiga lilla jag:)

Hade behövt plugga lite, dammsuga, damma- allmänt tråkgöra så jag lånar Alfons Åbergs fina kommentar "jag ska bara"... ikväll väntar Friskispass och Idol:)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0