Kanelgott

Kaffe med kanel i är inte helt fel jag lugnt påstå! :) Det blir liksom lite jul-känsla över det hela vilket alltid är trevligt:) Angående jul-känsla så börjar jag bli omåttligt sugen på glögg, pappa hade köpt det igår och visade (såklart eftersom han vet att jag älskar det) flaskan för mig. Vågar dock inte köpa en flaska än, risken finns att jag klipper hela i ett svep, haha låter som värsta alkoholisten men jag kan nog nästan klassas som en i glöggsammanghang;)

Dagen idag har varit lika grå som de senaste dagarna varit, alltså megamörk. Jaja, har spenderat tiden relativt väl iaf, läst två kapitel och gjort några övningar, känner mig nöjd:) Kanske gör nån uppgift till ikväll efter träningen som jag snart ska bege mig iväg på.

<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du hört talas om lättglögg? Eller alkoholfri? =P

2009-11-08 @ 21:19:26
Postat av: Ullis

pröva kaffe med kardimuma det brukar cribbe bjuda mig på :) de är gott!!!

2009-11-08 @ 22:50:45
URL: http://yourluckk.blogspot.com
Postat av: Emme

Haha, ja emma jag har hört talas om det, och det är det jag syftar på när jag menar "vanlig glögg":P men jag blir ju så sjukt beroende pga av sockermängden;) Tack för tipset ullis, ska genast provas!

2009-11-09 @ 17:30:20
Postat av: Jojjo

I helgen som gick bjöd vi på glögg.. ( starkvin, smaksatt med cognac.. sjukt gott!!



Hoppas du har det bra i el stockholmo..

Här rullar det på, är nyinflyttade i vår lya. Äntligen! Hoppas du har vägarna förbi oss någon gång och får se hur vi har det..

Hade gött!!

2009-11-10 @ 15:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0