Längtar i massor

Kan väl knappast påstå att uppdateringen varit den bästa under helgen, och jag har inget att skylla på. Tid är väl ungefär det jag haft mest av denna helgen. Fredagskvällen passerade med träning och Idol som sagt. Gårdagen spenderades hemma i lägenheten och med två promenader i solen (tvungen att njuta av den när den väl är framme). Vad gjorde jag då under gårdagen? Jo, uppdaterade mig (som vanligt) på internet, kollade tv, käkade diverse maträtter på olika tider, surfade lite till, kollade tv, kollade på tv på internet, pratade med mamma o co och sen va de sovtajm, alltså inte särskilt mycket! Har bara varit ett fåtal sådana här helger under hösten, har antingen haft fullt upp i skolan eller haft sällskap, därför har känslan varit lite lustig...

Ytterliggare en slappdag idag, lite mer plugg idag dock, maten är precis uppäten och jag kollar på längdskidor på tv. Ska sätta mig med lite plugg till sen bär det av mot gymmet, MÅSTE ju göra något vettigt denna helgen.

übertrist inlägg efter en ganska trist helg, det är under sådana här helger som jag saknar skåne och allt vad det innebär. Knappa två veckor tills jag e hemma:) men oj så mycket som ska hinnas med innan nästa fredag; inlämning av individuell + gruppuppgift, besök av kusin och kompis till helgen, va med i tv-publik, tenta, glöggkväll, sedan hemfärd! LÄNGTAR!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0