Look-a-like

Nu har jag haft roligt en stund, fixat lite inför festen, en idé jag fick som bara blev tvungen att sättas i verket;) Har trots en liten sovmorgon hunnit plugga en del, käka frulle och lunch, krängt sötmandlar till tusen och druckit kaffe (såklart). Ska bege mig mot böckerna strax igen för att trycka in lite till innan det bär av mot ett av favvopassen!

Fast först blir det en stund på spikmattan, rygg, nacke och axlar är något spända:S Kände under löprundan igårkväll (i regn och mörker såklart) att jag drog upp axlarna mot öronen, fyfyfy emelie, precis det jag INTE ska göra. Men vafasen är man trött så är inte löptekniken den bästa!

Måste också köra in en look-a-like bild idag. Råkade se en bild här på internet som är skrämmande lik en kompis:P


<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0