Lugna gatan

Det har varit en lugn och relativt slapp lördag, även gårdagskvällen var också lugn efter det extremt roliga träningspasset som jag avverkade igår eftermiddags. När jag såg att det var en medelålders man som såg allmänt seg ut som skulle leda passet så sjönk mina förhoppningar. Trodde att det skulle bli ett riktigt mespass med usel musik, men ack så fel jag hade. Mina fördomar var inte befogade märkte jag fort, med modern, rockig och bra popmusik och ett jäkla tempo på passet så var jag helnöjd!

Jag har spenderat mycket tid vid tv och data idag så imorrn får det bli lite plugg, läsa en del i boken och göra ett gäng uppgifter.

Mumsmat har det blivit idag också lördag som det är. Provade först färsk pasta till lunch som var fylld med ricotta(ost) och spenat, hyfsat gott men ingen superhit faktiskt. Middagen ikväll gick dock inte av för hackor, fralla fylld med köttfärsfräs, smält ost turkyoggi till det, MUMMA!
 Den färska pastan ser ganska menlös ut...


Detta var en mycket större hit!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0