Mycket bra humör

Vilken skitväder som sagt, men va fasen, inte kunde det ta bort mitt braiga humör. Dagen har flutit på bra, just nu är jag ganska glad över att jag va tvungen att gå upp tidigare imorse. Detta gjorde att jag hann läsa allt jag ville hunnit ha läst idag och samtidigt få grepp om resterande delar av uppgiften. Till skolan kom jag, en bra föreläsning och sedan 1,5 timmars jobb med uppgiften var jag påväg hem igen med en mycket bra magkänsla:) Eftersom jag inte behövde åka hem och plugga, och det var alldeles för dåligt väder för att gå en sväng så det blev shopping istället! O vilken shoppingrunda sen, hittade hur mycket som helst! Dels kläder till mig själv, ett gäng vita fejkpärlarmband och även lite farsdagpresent till pappa. Den skickade jag sedan med posten och tog mig hem för med gott samvete slappa HELA kvällen! :D


En pälsväst (fusk såklart) med skin på sidorna, ovanligt för att vara mig, men sjukligt snygg!



En midjekort stickad kofta med sidknäppning! (emelie kofta, jajamänsan!)


En svart bredaxlad klänning där det yttersta tyget är spets. Super söt!


Ett par lite halvblanka jeansleggings och ett superbilligt turkost skärp, ahh jag är redan kär i alla kläderna. Min shoppingrunda skulle ge mig en ny jacka och ett par stövlar, ser inte riktigt ut som jag lyckades, men ack så fint det blev ändå;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0