Ögonen vill inte vara öppna

Vilket jäkla skitväder det är för tillfället. Dagarna består bara av grått, blött, grått och blött, jag blir så trött på och av det. Det är typ alltid mörkt och kroppen vill och hinner liksom aldrig vakna. Idag har varit en sån extrem trött-dag, ögonen vill liksom inte vara öppna. Ska i ett sista uppiggnadsförsök ge mig ut på en springrunda (i mörkret såklart) för att sedan hålla kväll. Skolan rullar på, något svårare börjar det dock bli:S Imorrn är det helg igen och även denna vecka har formligen försvunnit, men men, därmed närmar sig också festen:)

Jag är glad att jag slapp stormen i skåne igår, va tydligen ett riktigt oväder, piiii!

Letar för övrigt febrilt efter en låt jag hörde på ett Friskispass innan i veckan. Kommer bara på några få ord från refrängen (va ganska jobbigt just under denna låten därmed lite minnesluckor;)) och att det är en tjej som sjunger, låter typ som Fergie/Rihanna eller Beyoncé eller nått:P Får komma ihåg att fråga ledaren nästa vecka helt enkelt!

Viva la Vida med Darin är för övrigt sjukt bra, ja jag vet ullis (typiskt emme att tycka:P)

Flummigt inlägg men energinivån är som sagt lite udda dagen till ära, håll till godo! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0